Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα
https://privatebin.net/?f7d0bfe37dffcc29#7sDh57isBRjfZa5be7RqfoegFcRRmSozfVE39bXGifvT
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.