Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα
https://privatebin.net/?307db87ee72751d5#4WbFmZZA1CL3spJobJ5gADwTUbQJX8MFjYjmW6nr6KnA
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.